Analýza propagační komunikace vybrané neziskové organizace – Bc. Marie Millerová
Bc. Marie Millerová
Diplomová práce
Analýza propagační komunikace vybrané neziskové organizace
Analysis of Communication of Selected Non-profit Organization
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou propagační komunikace Nadace Charty 77. V teoretické části charakterizuje neziskový sektor jako celek a vyústí v zakotvení nadací v českém právním řádu. Teoretický rámec uzavírá marketing služeb v neziskovém sektoru a marketingová komunikace jako nejviditelnější součást marketingového mixu. Aplikační část diplomové práce charakterizuje jednotlivé projekty v nadaci …víceAbstract:
This thesis analyzes promotional communications Charta 77 Foundation. The theoretical part is characterized by the non-profit sector as a whole, resulting in the establishment of foundations in the Czech legal order. Theoretical Framework closes marketing services in the non-profit sector and marketing communications as the most visible part of the marketing mix. The application part of the thesis …víceKlíčová slova
Fundraising komunikace komunikační mix komunikační model Konto Bariéry nadace Nadace Charty 77 nástroje komunikačního mixu nezisková organizace neziskový sektor communication communication mix communication model Barriers Account foundation Charta 77 foundation communication mix tools non-profit organization non-profit sector.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/x38l0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Klára Kyselová