Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie – Bc. Ester Turi Nagyová
Bc. Ester Turi Nagyová
Diplomová práce
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Influencer marketing jako dominantní nástroj online marketingové komunikace a jeho vliv na spotřebitelské chování
Anotace:
Díky digitalizaci jsou uživatelé sociálních médií jako spotřebitelé stále více vzdělaní, pokud jde o používání online prostředí a stávají se ještě kritičtějšími k reklamním prvkům. Při tomto množství reklam jsou různé společnosti v obtížné situaci, pokud chtějí vytvořit něco trvalého. V dnešní době jsou uživatelé stimulováni reklamami a obsahem sdíleným prostřednictvím online platforem do takové míry …víceAbstract:
Thanks to digitalization, social media users as consumers are becoming more educated when it comes to using the online environment and are becoming even more critical of advertising elements. With this amount of advertising, various companies are in a difficult situation if they want to create something lasting. Nowadays, users are stimulated by advertisements and content shared through online platforms …víceAbstract:
Vďaka digitalizácii sú užívatelia sociálnych médií ako spotrebitelia čoraz viac vzdelaní, pokiaľ ide o používanie online prostredia a stávajú sa ešte kritickejšími k reklamným prvkom. Pri tomto množstve reklám sú rôzne spoločnosti v ťažkej situácii, ak chcú vytvoriť niečo trvalé. V dnešnej dobe sú užívatelia stimulovaní reklamami a obsahom zdieľaným prostredníctvom online platforiem do takej miery …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
- Oponent: Lukáš Mazánek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TURI NAGYOVÁ, Ester. \textit{Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a~jeho vplyv na spotrebiteľské správanie}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., Vysoká škola NEWTON. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/nvw70o/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Spotrebiteľské správanie v hotelierstve
Gabriela Nemcová -
Psychologia v marketingu a jej vplyv na spotrebiteľské správanie
Martin Vozník -
Vplyv covid-19 na spotrebiteľské správanie v rôznych demografických segmentoch
Roman Straňovský -
Vplyv retro marketingu na spotrebiteľské správanie a jeho využitie na trhu potravín v Českej republike
Soňa Balážová -
Spotrebiteľské správanie na trhu módneho priemyslu so zameraním na Slow Fashion
Lucia Nikola Kubranová -
Spotřebitelské chování
Alexandra Pavlovičová -
Vplyv ekonomiky jednotlivých krajín Európskej únie na spotrebiteľské správanie
Katarína Horáková -
Spotrebiteľské správanie generácie Y pri nákupe odevov online
Karin Stanová