Strategie vedení rozhovoru se sebepoškozujícím klientem v chatové krizové intervenci – Bc. Tereza Nekulová, DiS.
Bc. Tereza Nekulová, DiS.
Master's thesis
Strategie vedení rozhovoru se sebepoškozujícím klientem v chatové krizové intervenci
Strategy of conducting interview with a self-harm client in chat crisis intervention
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje strategiím vedení rozhovoru se sebepoškozujícím klientem v chatové krizové intervenci. Cílem práce je zodpovědět otázku, zda obecně platné techniky chatové krizové intervence poskytují sebepoškozujícím klientům podporu v jejich náročné situaci. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. V první části je rozpracovaná problematika sebepoškozování, blíže rozepsané …moreAbstract:
This diploma thesis deals with strategies of conducting an interview with a self-harming client in a chat crisis intervention. The aim of the thesis is to answer the question of whether are generally valid techniques of chat crisis intervention providing support for self-harming clients in their demanding situation. The thesis is divided into a theoretical and empirical part. The first part elaborates …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2019
Identifier:
https://is.muni.cz/th/y9vl3/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2019
- Supervisor: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NEKULOVÁ, Tereza. \textit{Strategie vedení rozhovoru se sebepoškozujícím klientem v chatové krizové intervenci}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2019. Available from: https://theses.cz/id/nvyq1i/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Prožívání kontaktu s klientem z pohledu pracovníka chatové krizové intervence: kvalitativní studie
Anežka Foltýnová -
Využití telefonické a chatové krizové intervence v praxi
Eva Kandarasová -
Krizová intervence v prostředí internetu, metody, možnosti použití a metodická doporučení
Dominik TOMÁŠEK -
Psychologické působení bez osobního kontaktu (telefon, tisk, rozhlas, TV, internet, "on-line testování")
Jakub Tichý -
Internetové poradenství v práci porodní asistentky
Daniela Holubová -
Internetové poradenství v sociální práci
Daniela FOJTŮ -
Internetberatung im Bereich der Exekutionsverfahren / Internetové poradenství v oblasti exekučních řízení
Lenka WACLAWKOVÁ -
Internetové poradenství jako forma sociální služby
Šárka Topinková