Determinanty zákaznické spokojenosti v závislosti na cenové kategorii produktu – Marcela Májová
Marcela Májová
Master's thesis
Determinanty zákaznické spokojenosti v závislosti na cenové kategorii produktu
Determinants of Customer Satisfaction Depending on Price Category Product
Anotácia:
Téma práce je situováno do prostředí hotelového průmyslu. Cílem je analyzovat determinanty zákaznické spokojenosti v závislosti na cenové kategorii produktu. Cenová kategorie produktu koresponduje s jednotnou klasifikací ubytovacích zařízení v České republice. Výzkum je založen na analýze parciálních atributů spokojenosti v souvislosti s celkovou úrovní zákaznické odezvy na konkrétní hotel. Výzkumný …viacAbstract:
This thesis is situated in the surroundings of the hotel industry. The aim is to analyse the determinants of customer satisfaction depending on the product price category. The product price category corresponds to the uniform classification of accommodation facilities in the Czech Republic. The research is based on the analysis of partial attributes of satisfaction in connection with the overall level …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 10. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50047
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
- Vedúci: Tomáš Kincl
- Oponent: Michal Novák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50047
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Determinanty zákaznické spokojenosti v rámci ponákupního chování
Matěj Zeman -
Determinanty zákaznické spokojenosti v rámci ponákupního chování
Jiří Joukl -
Povaha determinantů spokojenosti zákazníka v retail bankovnictví
David Cingroš -
Vliv individualizace produktu na zákaznickou spokojenost
Tomáš Kozák -
Spokojenost klientů s nabídkou restaurace Pod Věží
Tereza Smužová -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Price Promotion Elasticity and Profitability: Case Study of Hair Care and Coloration Market in the Czech Republic
Andrii Ponomarenko -
The impact of cybercrimes in the banking sector and the effects on the customer
Naledi Belita Daka