Petr Přívratský

Bakalářská práce

Analýza marketingové kampaně koalice Pirátů a Starostů ve volbách do poslanecké sněmovny 2021

Marketing analysis of the political campaign of the PirStan coalition in the elections to the Chamber of Deputies in 2021
Anotace:
Bakalářská práce má za cíl zjistit, proč koalice Pirátů a Starostů dosáhla ve volbách tak neočekávaně špatného výsledku vzhledem k předvolebním průzkumům. Dále si dává za úkol zjistit, co vedlo k historickému volebnímu debaklu konkrétně u České pirátské strany, která za tuto koalici získala pouze 4 poslance. Práce analyzuje dění z pozadí obou stran a jejich vzájemné interakce.
Abstract:
This bachelor's thesis aims to find out why the coalition of Pirates and Mayors achieved such an unexpectedly poor results in the elections due to the election polls. It also aims to find out what led to the historic election debacle, specifically for the Czech Pirate party, which ended up with only 4 deputies for this coalition. This work also analyzes the background of both parties and their interactions
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Lukáš Valeš, Ph.D.
  • Oponent: Jan Boubín, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON