Analýza sponzorských aktivit fotbalového klubu AC Sparta Praha: změna strategického sponzora – Ondřej Adámek
Ondřej Adámek
Bakalářská práce
Analýza sponzorských aktivit fotbalového klubu AC Sparta Praha: změna strategického sponzora
Analysis of sponsorship activities of AC Sparta Praha football club: change of strategic sponsor
Anotace:
Cílem této bakalářská práce je analýza sponzorských aktivit fotbalového klubu AC Sparta Praha a dále bakalářská práce hodnotí změnu strategického sponzora. V úvodu teoretické části se bakalářská práce zabývá teoretickým vymezením pojmu sponzoring a zasazením do marketingového mixu. Následně popisuje historický vývoj sponzoringu a jeho druhy. V teoretické části je detailnější zaměření na sportovní sponzoring …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyse the sponsorship activities of the football club AC Sparta Praha and the bachelor thesis evaluates the change of strategic sponsor. In the beginning of the theoretical part, the bachelor thesis deals with the theoretical definition of the concept of sponsorship and its insertion into the marketing mix. It then describes the historical development of sponsorship …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86834
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
- Vedoucí: Michaela Dvořáková
- Oponent: Michaela Halásová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86834
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Sportovní sponzoring jako nástroj marketingové komunikace
Veronika Nováková -
Sponzoring jako součást marketingové komunikace sportovního klubu
Zora DUŠKOVÁ -
Sponsorship in individual sports
Johanka Šimková -
Sportovní sponzoring vybrané společnosti
David Matějček -
Sportovní sponzoring jako forma marketingové komunikace
Michal MATUSZEK -
Sponzoring ve sportovním odvětví
David Helma -
Sponzoring v tanečním sportu
Lenka Machková -
Sportovní sponzoring jako nástroj marketingové komunikace
Veronika Nováková