Ondřej Adámek

Bakalářská práce

Analýza sponzorských aktivit fotbalového klubu AC Sparta Praha: změna strategického sponzora

Analysis of sponsorship activities of AC Sparta Praha football club: change of strategic sponsor
Anotace:
Cílem této bakalářská práce je analýza sponzorských aktivit fotbalového klubu AC Sparta Praha a dále bakalářská práce hodnotí změnu strategického sponzora. V úvodu teoretické části se bakalářská práce zabývá teoretickým vymezením pojmu sponzoring a zasazením do marketingového mixu. Následně popisuje historický vývoj sponzoringu a jeho druhy. V teoretické části je detailnější zaměření na sportovní sponzoring …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyse the sponsorship activities of the football club AC Sparta Praha and the bachelor thesis evaluates the change of strategic sponsor. In the beginning of the theoretical part, the bachelor thesis deals with the theoretical definition of the concept of sponsorship and its insertion into the marketing mix. It then describes the historical development of sponsorship …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
  • Vedoucí: Michaela Dvořáková
  • Oponent: Michaela Halásová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86834

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management