Bc. Pavel Fencl

Bakalářská práce

Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu

Anotace:
Tato práce na téma „Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu“ pojednává o jednotlivých nástrojích současného komunikačního mixu s cílem udělat návrh opatření komunikační strategie společnosti Secar Bohemia, a. s. Práce se skládá ze dvou částí. V teoretické části je obecně popsána problematika komunikačního mixu a nástrojů, které budou využity. Aplikační část obsahuje představení podniku …více
Abstract:
This bachelors assignment „Marketing communication of the selected commercial subject“, provides an in-depth information of individual tools of the present communication improvements in the communication strategy within company Secar Bohemia, a. s. The thesis is divided into two parts. In the theoretical part, it is basically described the problematics of the communication mix and tools, that would …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2018
  • Vedoucí: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Petra Matoušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích