Bc. Pavel Fencl

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu

Abstract:
Tato práce na téma „Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu“ pojednává o jednotlivých nástrojích současného komunikačního mixu s cílem udělat návrh opatření komunikační strategie společnosti Secar Bohemia, a. s. Práce se skládá ze dvou částí. V teoretické části je obecně popsána problematika komunikačního mixu a nástrojů, které budou využity. Aplikační část obsahuje představení podniku …more
Abstract:
This bachelors assignment „Marketing communication of the selected commercial subject“, provides an in-depth information of individual tools of the present communication improvements in the communication strategy within company Secar Bohemia, a. s. The thesis is divided into two parts. In the theoretical part, it is basically described the problematics of the communication mix and tools, that would …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 6. 2018
  • Supervisor: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
  • Reader: Ing. Petra Matoušková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích