Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu – Bc. Pavel Fencl
Bc. Pavel Fencl
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu
Anotace:
Tato práce na téma „Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu“ pojednává o jednotlivých nástrojích současného komunikačního mixu s cílem udělat návrh opatření komunikační strategie společnosti Secar Bohemia, a. s. Práce se skládá ze dvou částí. V teoretické části je obecně popsána problematika komunikačního mixu a nástrojů, které budou využity. Aplikační část obsahuje představení podniku …víceAbstract:
This bachelors assignment „Marketing communication of the selected commercial subject“, provides an in-depth information of individual tools of the present communication improvements in the communication strategy within company Secar Bohemia, a. s. The thesis is divided into two parts. In the theoretical part, it is basically described the problematics of the communication mix and tools, that would …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/k0n8m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petra Matoušková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace společnosti Broker Trust a.s.
Monika Meislová -
Veletrhy a výstavy ve Škoda auto, a.s.
Erika Bachová -
Veletrhy sportovních potřeb a služeb v marketingové komunikaci volnočasových aktivit
Martin Kolovratník -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Michal Gerčák -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Jiří Viktora -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov