Zora DUŠKOVÁ

Bachelor's thesis

Sponzoring jako součást marketingové komunikace sportovního klubu

Sponsorship as a part of marketing communication of a sports club
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje sponzoringu jako nástroji marketingové komunikace, který sportovní kluby využívají k získávaní potřebných financí k zajištění provozu sportovních organizací. Hlavním cílem práce je analýza marketingové komunikace neprofesionálních sportovních klubů ve vztahu k získávání sponzorů. V praktické části je využita SWOT analýza, metoda dotazovaní technikou dotazníků a rozhovor s …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with sponsorship as a part of marketing communication, which sports clubs use to obtain the necessary funds to ensure the operation of the sports organizations. The main goal of the thesis is to analyze the marketing communication of non-professional sports clubs in relation to the acquisition of sponsors. In the practical part, SWOT analysis, method of questioning using questionnaire …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Gabriela Cieslarová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

DUŠKOVÁ, Zora. Sponzoring jako součást marketingové komunikace sportovního klubu. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta