Tvorba značky PatrikZen a propagačních materiálů – Patrik Fadrhonc
Patrik Fadrhonc
Bachelor's thesis
Tvorba značky PatrikZen a propagačních materiálů
The proccess of creating a brand PatrikZen and promotional materials
Abstract:
Tato bakalářská práce poskytuje vhled do procesu tvorby osobní značky. Cílem této práce je reálné vybudování osobní značky. Rozhodl jsem se tento proces pojmout ze širokého spektra. Tento komplexní proces tvorby osobní značky byl naplněn díky zkušenostem z praxe a z vlastního pozorování. Na základě vlastní zkušenosti a bližšího pozorování jsem došel k výsledku, že pravidelné sdílení svého portfolia …moreAbstract:
This thesis work offers the insight to the process of creating a personal brand. The goal of this thesis is the launching of a real personal brand. I decided to write this bachelor work from the wider spectrum. This complex process of creating a personal brand was fulfilled thanks to my own experience and observation. Based on my own experience and observation, I came to conclusion that regular sharing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2021
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Nikola Vrbová
- Reader: Petr Vrána, prof.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FADRHONC, Patrik. \textit{Tvorba značky PatrikZen a~propagačních materiálů}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2021. Available from: https://theses.cz/id/nwzvz8/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / field / specializace:
Visual and Literary Arts / Visual arts / Graphic and media design
Theses on a related topic
-
Propagační materiály bakalářského oboru Informační technologie v administrativě
Zuzana Kročová -
Internetový obchod a propagační materiály pro občanské sdružení V růžovém sadu
Michal Weigel -
Propagační materiály města Jičín
Sabina PRAŽSKÁ -
Vizuální styl vybrané společnosti a jeho aplikace - www stránky, propagační materiály: Vojenský historický ústav
Martin JOHN -
Význam tištěných propagačních materiálů pro budování pozitivního image města na příkladě Havířova.
Klára Kostelníčková -
Person as a Brand
Torezhan Shaikhiyev -
Vliv brand marketingu na rozhodování spotřebitele
Jennifer Štrauchová -
Brand Activation as a tool of Public Relations
Shreetama Bhuban Mohan Dey
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights