Tvorba značky PatrikZen a propagačních materiálů – Patrik Fadrhonc
Patrik Fadrhonc
Bakalářská práce
Tvorba značky PatrikZen a propagačních materiálů
The proccess of creating a brand PatrikZen and promotional materials
Anotace:
Tato bakalářská práce poskytuje vhled do procesu tvorby osobní značky. Cílem této práce je reálné vybudování osobní značky. Rozhodl jsem se tento proces pojmout ze širokého spektra. Tento komplexní proces tvorby osobní značky byl naplněn díky zkušenostem z praxe a z vlastního pozorování. Na základě vlastní zkušenosti a bližšího pozorování jsem došel k výsledku, že pravidelné sdílení svého portfolia …víceAbstract:
This thesis work offers the insight to the process of creating a personal brand. The goal of this thesis is the launching of a real personal brand. I decided to write this bachelor work from the wider spectrum. This complex process of creating a personal brand was fulfilled thanks to my own experience and observation. Based on my own experience and observation, I came to conclusion that regular sharing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Nikola Vrbová
- Oponent: Petr Vrána, prof.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / obor / specializace:
Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba / Grafický a mediální design
Práce na příbuzné téma
-
Propagační materiály bakalářského oboru Informační technologie v administrativě
Zuzana Kročová -
Internetový obchod a propagační materiály pro občanské sdružení V růžovém sadu
Michal Weigel -
Propagační materiály města Jičín
Sabina PRAŽSKÁ -
Vizuální styl vybrané společnosti a jeho aplikace - www stránky, propagační materiály: Vojenský historický ústav
Martin JOHN -
Význam tištěných propagačních materiálů pro budování pozitivního image města na příkladě Havířova.
Klára Kostelníčková -
Person as a Brand
Torezhan Shaikhiyev -
Vliv brand marketingu na rozhodování spotřebitele
Jennifer Štrauchová -
Brand Activation as a tool of Public Relations
Shreetama Bhuban Mohan Dey
Název
Vložil
Vloženo
Práva