Intertextualita prizmatem tvůrčího psaní – Bc. Dagmar Dvořáková
Bc. Dagmar Dvořáková
Diplomová práce
Intertextualita prizmatem tvůrčího psaní
Intertextuality through the Prism of Creative Writing
Anotace:
Předložená práce se zabývá možnostmi využití metod tvůrčího psaní ve výuce interpretace textu na středních školách. Pozornost byla soustředěna na projevy intertextuality v literárních textech. Teoretická část práce nabízí přehled některých dosavadních koncepcí intertextuality v české i světové literární vědě, mapuje různorodou terminologii a zamýšlí se nad rolí intertextuality ve významové rovině díla …víceAbstract:
Presented thesis deals with options of using methods of creative writing for teaching the interpretation of texts at secondary schools. Main attention has been paid to how intertextuality is manifested in literary texts. The theoretical part of the thesis reviews some of up-to-present conceptions of intertextuality in Czech and global literary science, it comes up with mapping of various terminologies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 9. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zno8o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2012
- Vedoucí: doc. PhDr. Zbyněk Fišer, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství českého jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Černošské spirituály a gospely v českém prostředí a jejich didaktické využití v literární výchově
Kristýna Bártová -
Poezie Shela Silversteina a její didaktické využití ve výuce literární výchovy
Alice BUREŠOVÁ -
Didaktické uchopení holokaustu v literární výchově na 2. stupni ZŠ
Lucie Horsinková -
Lermontův Démon a jeho didaktické uchopení v literární výchově
Michaela KLEMPOVÁ -
Beletrie Františka Tichého pro mládež a její didaktické využití v literární výchově na 2. stupni ZŠ
Tereza ENENKLOVÁ -
Didaktické využití vybraných textů Květy Legátové v literární výchově na 2. stupni základní školy
Eliška ŠAFÁŘOVÁ -
Didaktické využití vybraných textů Ludvíka Aškenazyho v hodinách literární výchovy na 2. stupni ZŠ
Dominika CHLÁDKOVÁ -
Didaktické využití textů Vladimíra Körnera ve výuce literární výchovy na 2. stupni základní školy
Klára KÖSSLEROVÁ