Úloha a míra intervence asistenta pedagoga při vzdělávání žáka s ADHD v běžné základní škole – Ing. Hana Poláčková
Ing. Hana Poláčková
Bakalářská práce
Úloha a míra intervence asistenta pedagoga při vzdělávání žáka s ADHD v běžné základní škole
The role and extent of teacher assistant intervention in educating a pupil with ADHD at a regular elementary school
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Úloha a míra intervence asistenta pedagoga při vzdělávání žáka s ADHD v běžné základní škole“ je shrnutí problematiky využití podpory asistenta pedagoga při inkluzivním vzdělávání žáka s ADHD na běžné základní škole, seznámení s terminologií, příčinami vzniku, projevy chování, terapeutickými a reedukačními možnostmi souvisejícími se syndromem ADHD. Dále popis legislativního …víceAbstract:
The subject of the bachelor's thesis "The Role and Intervention of the Teacher´s Assistant in the Education of a Learner with ADHD in a Basic Elementary School" is a summary of the use of support of the teacher´s assistant in the inclusive education of an ADHD pupil at a regular elementary school, familiarization with terminology, causes of occurrence, behavioral manifestations, reeducation related …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bxnti/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2018
- Vedoucí: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Petra Röderová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Percepce mentálního postižení středoškoláky na Blanensku - projekt výzkumného šetření
Alena Šmeralová -
Obyvatelé domovů pro seniory a jejich spirituální pohoda: kvantitativní šetření klientů dvou domovů pro seniory
Rebeka VISINGEROVÁ -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková