Valentina Egorova

Diplomová práce

Marketingový plán event agentury

Marketing plan of event agency
Anotace:
Diplomová práce se věnuje zpracovaní marketingového plánu nové event agentury. Práce se skládá ze dvou častí - teoretické a praktické. V teoretické části jsou představe-ny základy problematiky marketingového plánu, součásti marketingového plánu, jeho tvorba, stanovení cílů, marketingový mix, rozpočet, akční plán a kontrola marketingo-vého plánu. Samostatná kapitola se věnuje tématu event marketingu …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the creation of the marketing plan of the new event agency. The thesis consists of two parts - theoretical and practical. In the theoretical part are presented the foundation of marketing plan issues, parts of the marketing plan, its creation, goals setting, marketing mix, budget, action plan and control of marketing plan. A separate chapter deals with event marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2017
  • Vedoucí: Marie Hesková
  • Oponent: Taťána Hajdíková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69474

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management