Jan Nečaský
Bachelor's thesis
Tvorba Jana Klusáka a Marka Kopelenta
Works of Jan Klusák and Marek Kopelent
Abstract:
Bakalářská práce o fenoménu Nové hudby a dvou představitelích Marku Kopelentovi a Janu Klusákovi. Práce je rozdělena na dvě části, část teoreticko-historickou a analytickou. Teoreticko-historická část pojednává o Nové hudbě a hudebním ţivotě obou skladatelů, jejich působení v hudebních tělesech Musica viva pragensis (Kopelent) a Komorní harmonii (Klusák) o moderních postupech, která skladatele ovlivnila …moreAbstract:
Bachelor work about the New Music phenomenon and two composers, Marek Koplent and Jan Klusák. The thesis is divided into two parts, theoretical-historical and analytical. The theoretical and historical part deals with the new music and musical life of both composers, their musical activities in ensemble Musice viva pragensis (Kopelent) and Komorní harmonie (Klusák). Deals with the modern European music …moreKeywords
hudbaKeywords
novodobé kompoziční směryKeywords
hudební skladateléKeywords
čeští skladateléKeywords
hudební analýzyKeywords
hudební osobnostiKeywords
20.-21. stoletíKeywords
život a dílo
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2017
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/9926
Thesis defence
- Date of defence: 6. 9. 2017
- Supervisor: Michal KAŇKA
- Reader: Miroslav PETRÁŠ
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 20. 9. 2017 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Hudební a taneční fakultaBachelor programme / field:
Hudební umění / Violoncello
Theses on a related topic
-
Ligetiho kompoziční techniky jako inspirační zdroj pro vlastní kompoziční práci se zřetelem ke klavírní tvorbě
Soňa Vetchá -
Deterministický kompoziční přístup a jeho vliv na skladatelovo myšlení
Petr Hora -
Integrace jazzových prvků ve vlastní kompoziční práci - jako doplňková písemná práce
Kateřina Horká -
Nové směry hudby 20. stol. ve vztahu k d obovému výtvarnému umění
Štěpán Drtina -
Radioaktivní prostředí jako možný zdroj inspirace kompoziční tvorby
Eliška Cílková -
Otevřená kompoziční tvorba neomezené možnosti inspirace za pomoci p očítače
Jiří Kadeřábek -
Specifika kompozičního myšlení v současn é estonské hudbě
Jan Dřízal -
Vliv společenských změn na brněnské hudební skladatele 1945-1951
Vojtěch Hadaš