Využití trendu krátkých videí na sociálních sítích v marketingové komunikaci – Thuy Hien Pham
Thuy Hien Pham
Bachelor's thesis
Využití trendu krátkých videí na sociálních sítích v marketingové komunikaci
Using the Trend of Short-Form Videos on Social Media in Marketing Communication
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá efektivním využitím trendu krátkých videí na vybraných sociálních platformách. Videa krátkého formátu každým dnem nabývají na popularitě, a přestože již v dnešní době existuje řada sociálních sítí, které tento typ obsahu podporuje, byly vybrány tři platformy, na které se práce zaměřuje, a to konkrétně TikTok, Instagram Reels a YouTube Shorts. Cílem práce je porovnat tyto …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the effective use of the trend of short-form videos on selected social platforms. Short-form videos are more popular every day, and although there are already several social platforms that support this type of content, three platforms have been chosen to focus on this thesis, namely TikTok, Instagram Reels, and YouTube Shorts. This thesis aims to compare these three platforms …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PHAM, Thuy Hien. \textit{Využití trendu krátkých videí na sociálních sítích v marketingové komunikaci}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2024. Available from: https://theses.cz/id/nxleoi/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Pham, Thuy Hien. Využití trendu krátkých videí na sociálních sítích v marketingové komunikaci. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Theses on a related topic
-
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Marketingová komunikace Horseman Leadership
Nela Lichtenbergová -
Digitální marketingová komunikace ve vybraném podniku
Tereza Trávníčková -
Digitální marketingová komunikace a její efektivita v komunikaci vybraného podniku
Vendula Kalenská -
Návrh komunikačního mixu s využitím digitální marketingové komunikace ve vybraném podniku
Pavlina Šturmová -
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Michaela Lukešová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová