Jaroslava ŘÍHOVÁ

Bachelor's thesis

Využití SWOT analýzy v sebereflexi začínajícího učitele MŠ

Using SWOT Analysis in the Self-Reflection of a Novice Kindergarten Teacher
Abstract:
Tato bakalářská práce definuje pojmy jako učitel, začínající učitel, reflexe, sebereflexe a SWOT analýza. Cílem je zjistit, zda je marketingová strategie SWOT analýza vhodným nástrojem pro sebereflexi pro začínající učitele v mateřských školách. Diagramy SWOT analýzy byly rozdány respondentům a následně vyhodnoceny. Zkoumání probíhalo mezi studentkami 3. ročníku Západočeské univerzity na Pedagogické …more
Abstract:
This bachelor thesis defines words as teacher, novice teacher, reflection, self-reflection and SWOT analysis. The aim is to find out the SWOT marketing strategy is a suitable tool for self-reflection for novice teachers in kindergartens. SWOT analysis diagrams were distributed to respondents and subsequently evaluated. The study was carried out among the students in the 3rd year of studies of the University …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 3. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Milan Podpera, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŘÍHOVÁ, Jaroslava. Využití SWOT analýzy v sebereflexi začínajícího učitele MŠ. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Education

Bachelor programme / field:
Preschool and Out-of-School Pedagogy / Teacher Training for Pre-school Teachers