Adéla Drgová
Master's thesis
Teorie a praxe brandingu
Theory and practice of branding
Anotácia:
Tato diplomová práce se věnuje tématice značek a brandingu. V úvodu zkoumá definici značky od různých autorů, vymezuje její funkce a měnící se roli v posledních desetiletích. Dále je objasněn rozdíl mezi často zaměňovanými pojmy identita a image a je představen český náhled na koncept Corporate Identity. Pro lepší pochopení tématu je prezentován žebříček 100 nejznámějších značek světa, díky kterým …viacAbstract:
This master's thesis discusses the topic of brands and branding. Firstly, it explores various authors' definitions of the term "brand", its functions and changing role in recent decades. The work further clarifies the difference between the terms "identity" and "image", which are often interchanged. Next topic presented is the concept of Corporate Identity that is mostly used by Czech marketing professionals …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 12. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50945
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedúci: Stanislav Horný
- Oponent: Ivan Kocourek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50945
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Sonic Branding: proces budování zvukové identity značky
Jakob Bahmann -
Branding a vizuální identita herního vývojářského studia
Vojtěch Levek -
Branding – its history and a new challenges (history of branding and its challenges in 21st century)
Michal Pribylinec -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Umelecké dielo a identita jeho autora v médiách a reklame
Laura Mikušová -
The use of employer branding to attract and retain top talent
Sarra Msakni -
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
Corporate design jako prostředek vytváření image organizace
Jakub Málik