Adéla Drgová

Master's thesis

Teorie a praxe brandingu

Theory and practice of branding
Anotácia:
Tato diplomová práce se věnuje tématice značek a brandingu. V úvodu zkoumá definici značky od různých autorů, vymezuje její funkce a měnící se roli v posledních desetiletích. Dále je objasněn rozdíl mezi často zaměňovanými pojmy identita a image a je představen český náhled na koncept Corporate Identity. Pro lepší pochopení tématu je prezentován žebříček 100 nejznámějších značek světa, díky kterým …viac
Abstract:
This master's thesis discusses the topic of brands and branding. Firstly, it explores various authors' definitions of the term "brand", its functions and changing role in recent decades. The work further clarifies the difference between the terms "identity" and "image", which are often interchanged. Next topic presented is the concept of Corporate Identity that is mostly used by Czech marketing professionals …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 12. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
  • Vedúci: Stanislav Horný
  • Oponent: Ivan Kocourek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50945