Vliv marketingové komunikace na diferenciaci životního stylu v současné české společnosti – Andrea Lukešová
Andrea Lukešová
Diplomová práce
Vliv marketingové komunikace na diferenciaci životního stylu v současné české společnosti
Influence of marketing communication on the differentiation of lifestyle in contemporary Czech society
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá vlivem marketingové komunikace na diferenciaci životního způsobu v současné české společnosti. Cílem práce je zjistit, jak marketingová komunikace působí na formování různých životních stylů a ovlivňuje jedince v jejich nákupním rozhodování. V teoretické části je uvedena diskuse o pojmu životní styl a jeho typologii. Shrnuje dosavadní hlavní teoretické i dostupné empirické …víceAbstract:
This thesis deals with the influence of marketing communication on the differentiation of life style in contemporary Czech society. The aim of the thesis is to find out how marketing communication affects the formation of different lifestyles and influences individuals in their purchasing decisions. The theoretical part discusses the concept of lifestyle and its typology. It summarizes current theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/op9i2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2018
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelský životní styl současné mládeže
Karina Yermanova -
Zdravý životní styl a jeho dopad na spotřebitelské chování
Saadat Asanbaeva -
Zdravý životní styl a jeho dopad na spotřebitelské chování
Kateřina Šulcová -
Spotřebitelské preference a zdravý životní styl žáků základní školy v okrese Šumperk
Eva Faulhammerová -
Spotřebitelské chování a životní styl tzv. třetí generace (lidí starších 50 let)
Veronika Rejfířová -
Spotřebitelské chování a životní styl tzv. třetí generace (lidí starších 50 let)
Veronika Zocherová -
Zdravý životní styl a jeho dopad na spotřebitelské chování v gastronomii
Barbora Medová -
Vliv marketingu a propagace na životní styl určitých sociálních a věkových skupin
Veronika Lindová