Martina MÜLLEROVÁ

Bakalářská práce

Etika reklamní komunikace v ČR a v zahraničí

Etics of advertising communication in the CR and abroad
Anotace:
Bakalářská práce nesoucí název "Etika reklamní komunikace v ČR a v zahraničí" zkoumá a srovnává etičnost v reklamě u nás a v zemi Evropské Unie. První část práce teoreticky charakterizuje reklamu, etiku a jejich vliv nejen v marketingu. Druhý okruh práce vymezuje reklamu pomocí regulací a omezení včetně legislativního. V další časti je popisováno reklamní prostředí v České republice a republice Německé …více
Abstract:
This work called "Ethics of advertising communication in the Czech Republic and abroad" compares ethics in advertising in our country and in the European Union. In the first part, the advertising, ethics and theirs influence not only in the marketing are characterized in the theory. In the second part of this work defines the advertising by regulations and restrictions, including legislative. Next …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor: 42142

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Julie Brožová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MÜLLEROVÁ, Martina. Etika reklamní komunikace v ČR a v zahraničí. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností