Vlada Ratovskaia

Bachelor's thesis

Brand VŠE na cestě k Lovebrandu

Brand VŠE on the way to lovebrand
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá teorií lovebrandu a následujícím uplatňováním klíčových faktorů na univerzitě VŠE. V této bakalářské práci byly použity strategické metody. Ty se dále aplikovaly na zjištění toho, které z faktorů jsou na dobré úrovni a které potřebují zlepšení. V závěru práce jsou tato data použita k budování vhodného doporučení: VŠE na cestě k lovebrandu. Práce se skládá z teoretické a praktické …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with lovebrand theory and following applying key factors to the VŠE. Strategic methods were used in this bachelor thesis. Further, those methods were applied to determine which of the factors are at a good level and which need improvements. At the end of the work, these data will be used to build an appropriate strategy: VŠE on the way to lovebrand. The thesis consists of …more
 

Keywords

VŠE láska lovebrand

Keywords

love VŠE Lovebrand
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 1. 2023
  • Supervisor: Zdeněk Vondra
  • Reader: Alžbeta Gburíková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86345