Vlada Ratovskaia

Bakalářská práce

Brand VŠE na cestě k Lovebrandu

Brand VŠE on the way to lovebrand
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá teorií lovebrandu a následujícím uplatňováním klíčových faktorů na univerzitě VŠE. V této bakalářské práci byly použity strategické metody. Ty se dále aplikovaly na zjištění toho, které z faktorů jsou na dobré úrovni a které potřebují zlepšení. V závěru práce jsou tato data použita k budování vhodného doporučení: VŠE na cestě k lovebrandu. Práce se skládá z teoretické a praktické …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with lovebrand theory and following applying key factors to the VŠE. Strategic methods were used in this bachelor thesis. Further, those methods were applied to determine which of the factors are at a good level and which need improvements. At the end of the work, these data will be used to build an appropriate strategy: VŠE on the way to lovebrand. The thesis consists of …více
 

Klíčová slova

VŠE láska lovebrand

Keywords

love VŠE Lovebrand
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 1. 2023
  • Vedoucí: Zdeněk Vondra
  • Oponent: Alžbeta Gburíková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86345