Zvýšení povědomí o značce firmy První Znojemská realitní kancelář s.r.o. – Bc. Jakub Leinberger
Bc. Jakub Leinberger
Master's thesis
Zvýšení povědomí o značce firmy První Znojemská realitní kancelář s.r.o.
Increasing Brand Awareness company První Znojemská realitní kancelář s.r.o.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace a konkurence na realitním trhu. Teoretická část je tvořena rešerší z oblasti marketingu, marketingové komunikace, analýzy prostředí, dotazníkového šetření a mystery shoppingu. Druhá část práce se zabývá analýzou současné situace společnosti. Výsledky dílčích analýz a metod jsou podkladem k vypracování návrhového řešení pro společnost. Jednotlivé …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the analysis of marketing communation and competition in the real estate market. The theoretical part is composed of recherches in marketing, marketing communations, analyses of environmental, questionnaire suervey and mystery shopping. The second part deals with the actual situation of the company. The results of particular analyses and methods are grounds for the creating …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2016
Identifier:
https://is.sting.cz/th/rwwjm/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2016
- Supervisor: Ing. Martin Přibyl, Ph.D.
- Reader: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Mystery shopping - značkový bar jako forma osobního prodeje
Marek Benáček -
Mystery shopping - značkový bar jako forma osobního prodeje
Marek Benáček -
Mystery Shopping na značkových prodejnách T-Mobile CZ Zlín
Marcela VACULÍKOVÁ -
Mystery Shopping ve vybraném odvětví
Karolina Šebánková -
Komunikační mix
Barbora Sýkorová -
Mystery Shopping ve vybraném odvětví
Karolina Šebánková -
The Influence of Direct Selling on Geriatric Shopping Behaviour in the Moravian-Silesian Region
Markéta Dřímalová -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník