Zvýšení povědomí o značce firmy První Znojemská realitní kancelář s.r.o. – Bc. Jakub Leinberger
Bc. Jakub Leinberger
Diplomová práce
Zvýšení povědomí o značce firmy První Znojemská realitní kancelář s.r.o.
Increasing Brand Awareness company První Znojemská realitní kancelář s.r.o.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace a konkurence na realitním trhu. Teoretická část je tvořena rešerší z oblasti marketingu, marketingové komunikace, analýzy prostředí, dotazníkového šetření a mystery shoppingu. Druhá část práce se zabývá analýzou současné situace společnosti. Výsledky dílčích analýz a metod jsou podkladem k vypracování návrhového řešení pro společnost. Jednotlivé …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the analysis of marketing communation and competition in the real estate market. The theoretical part is composed of recherches in marketing, marketing communations, analyses of environmental, questionnaire suervey and mystery shopping. The second part deals with the actual situation of the company. The results of particular analyses and methods are grounds for the creating …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/rwwjm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2016
- Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D.
- Oponent: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Mystery shopping - značkový bar jako forma osobního prodeje
Marek Benáček -
Mystery shopping - značkový bar jako forma osobního prodeje
Marek Benáček -
Mystery Shopping na značkových prodejnách T-Mobile CZ Zlín
Marcela VACULÍKOVÁ -
Mystery Shopping ve vybraném odvětví
Karolina Šebánková -
Komunikační mix
Barbora Sýkorová -
Mystery Shopping ve vybraném odvětví
Karolina Šebánková -
The Influence of Direct Selling on Geriatric Shopping Behaviour in the Moravian-Silesian Region
Markéta Dřímalová -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník