Kateřina Nováková

Diplomová práce

Volba marketingové strategie při vstupu nového produktu na trh

The choice of marketing strategy during introduction of a new product to the market
Anotace:
V teoretické části mé práce se zabývám procesem marketingového plánování, segmentací trhu, targetingem a positioningem produktu obecně. Dále je práce zaměřena v teoretické rovině na jednotlivé marketingové nástroje: produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Následuje představení mnou zvoleného produktu-cideru, včetně jeho historie, výroby a různých značek ve světě. Praktická část je uvedena výzkumem …více
Abstract:
In the theoretical part of my thesis I am dealing with marketing planning, segmentation, targeting and positioning of a product in general. Further the marketing tools such as price, product, distribution and communication are introduced. The new chosen product cider is described together with its history, production and all famous cider brands around the world. The analytical part is introduced by …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 2. 2010
  • Vedoucí: Alena Filipová
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/19504

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod