Volba marketingové strategie při vstupu nového produktu na trh – Kateřina Nováková
Kateřina Nováková
Diplomová práce
Volba marketingové strategie při vstupu nového produktu na trh
The choice of marketing strategy during introduction of a new product to the market
Anotace:
V teoretické části mé práce se zabývám procesem marketingového plánování, segmentací trhu, targetingem a positioningem produktu obecně. Dále je práce zaměřena v teoretické rovině na jednotlivé marketingové nástroje: produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Následuje představení mnou zvoleného produktu-cideru, včetně jeho historie, výroby a různých značek ve světě. Praktická část je uvedena výzkumem …víceAbstract:
In the theoretical part of my thesis I am dealing with marketing planning, segmentation, targeting and positioning of a product in general. Further the marketing tools such as price, product, distribution and communication are introduced. The new chosen product cider is described together with its history, production and all famous cider brands around the world. The analytical part is introduced by …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/19504
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 2. 2010
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/19504
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix ATV shop, s. r. o.
Michaela Jesenská -
Marketingový mix vybraného podniku
Barášek Barášek -
Marketingový mix vybraného podniku
Natálie Michaliková -
Marketingový mix v prodejnách Levné knihy
Barbora Civínová -
Marketingový mix vybraného bankového produktu
Monika Hatinová -
Marketingový mix výstavby bytového domu
Marek Oubrecht -
Marketing analysis of selected company - Vietnamese dairy company Vinamilk
Huyen Linh Pham -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Jiří Truneček