Bc. Jiří Krása

Diplomová práce

Marketingová zákaznická segmentace podle vybraného modelu konkrétního podniku

Marketing customer segmentation by the selected model of particular company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá zákaznickou segmentací vydavatelského projektu, konkrétně turistického průvodce Prahou. Definuje základní pojmy z oblasti segmentace cílových skupin na základě životního stylu, socioekonomických tříd a na vybraných segmentačním modelech určuje nejvhodnější segmenty čtenářů pro periodikum. Dále uvádí stávající formu časopisu, jeho zacílení na čtenáře a jejich charakteristiku …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the matter of customer segmentation of publishing project, especially city guide of Prague. Defines basic terms from the area of the target groups segmentation based on the lifestyle, social-economic degrees and chosen segmentation models define best segments of readers for magazine. Also shows actual form of magazine, targeting on readers and their characteristic. It …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 11. 2011
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní