Marketingová zákaznická segmentace podle vybraného modelu konkrétního podniku – Bc. Jiří Krása
Bc. Jiří Krása
Diplomová práce
Marketingová zákaznická segmentace podle vybraného modelu konkrétního podniku
Marketing customer segmentation by the selected model of particular company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá zákaznickou segmentací vydavatelského projektu, konkrétně turistického průvodce Prahou. Definuje základní pojmy z oblasti segmentace cílových skupin na základě životního stylu, socioekonomických tříd a na vybraných segmentačním modelech určuje nejvhodnější segmenty čtenářů pro periodikum. Dále uvádí stávající formu časopisu, jeho zacílení na čtenáře a jejich charakteristiku …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the matter of customer segmentation of publishing project, especially city guide of Prague. Defines basic terms from the area of the target groups segmentation based on the lifestyle, social-economic degrees and chosen segmentation models define best segments of readers for magazine. Also shows actual form of magazine, targeting on readers and their characteristic. It …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 10. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hfasv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 11. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá -
Segmentace a targeting v direct marketingové praxi Sdružení SOS dětských vesniček
Jana Walterová -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Kristýna Lagronová -
Srovnávací reklama
Veronika Cyprysová -
Klamavá reklama
Tereza RANDLOVÁ -
Gendrové stereotypy v reklamě - reklama v průběhu 20. století se zaměřením na gendrové stereotypy
Michaela RUSÍNOVÁ -
Srovnávací reklama a její využívání v České republice
Anna Gerasimchuk -
Srovnávací reklama a její příklady v praxi
Michal Svoboda