Direct marketing a jeho efektivita Analýza zpracování DM kampaní České spořitelny – Petra STRACHOTOVÁ
Petra STRACHOTOVÁ
Bachelor's thesis
Direct marketing a jeho efektivita Analýza zpracování DM kampaní České spořitelny
Direct Marketing a Its Efficiency-Analysis of Česka Spořitelna DM Campaigns
Anotácia:
Tato práce pojednává o direkt marketingu a jeho postavení v komunikačním mixu a vysvět-luje jeho odlišnosti od masové reklamy. Dále se práce specializuje na direkt marketing ve finančním sektoru a představuje v tomto odvětví jeho hlavní parametry, nástroje a principy. Bakalářská práce dále analyzuje jednotlivé fáze procesu zpracování DM kampaní v subjektu z finančního sektoru. Práce si klade za cíl …viacAbstract:
This thesis concerns direct marketing and its status in the communication mix and explains its differences from mass advertising. The thesis also focuses on direct marketing in the financial sector and presents its main parameters, instruments and principles in this branch. The bachelor's thesis further analyses the individual phases of the process for the prepara-tion of DM campaigns in a subject …viacKľúčové slová
direct marketing databáze CRM kampaňový management personalizace SMS direct mail e-mailing
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zverejniť od: 4. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STRACHOTOVÁ, Petra. \textit{Direct marketing a jeho efektivita Analýza zpracování DM kampaní České spořitelny}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/nyl07l/.
Jak správně citovat práci
STRACHOTOVÁ, Petra. Direct marketing a jeho efektivita Analýza zpracování DM kampaní České spořitelny. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Vliv direct marketingu na loajalitu zákazníků dm drogerie
Matyáš Štědrý -
E-mail marketing
Simona Sochorová -
Návrh nastavení e-mail marketingové strategie pro společnost Sazka a.s.
František Traksl -
Mobile Marketing as a strategy in CRM
Peter Goossens