Vnímání Krušnohoří jako destinace cestovního ruchu mezi obyvateli České republiky – Žaneta NEJEDLÁ
Žaneta NEJEDLÁ
Bachelor's thesis
Vnímání Krušnohoří jako destinace cestovního ruchu mezi obyvateli České republiky
Perception of the Ore Mountains as a tourism destination among the residents of the Czech Republic
Anotácia:
Bakalářská práce zahrnuje teoretickou rešerši vycházející z problematiky cestovního ruchu s důrazem na destinaci cestovního ruchu, destinační management a marketing. Praktická část přibližuje Krušnohoří jako cílovou destinaci, její vývoj a současnost, včetně působících destinačních organizací. Následně popisuje podobu a průběh dotazníkového šetření coby zvolenou metodu výzkumu. Vlastní výzkum zkoumá …viacAbstract:
The bachelor thesis includes a theoretical research based on tourism with emphasis on tourism destination, destination management and marketing. The practical part introduces the Ore Mountains as a tourism destination, its development and present, including the operating destination organizations. Then it describes the form and course of the questionnaire survey as the chosen research method. The research …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Kamil Pícha, Ph.D., MBA.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NEJEDLÁ, Žaneta. \textit{Vnímání Krušnohoří jako destinace cestovního ruchu mezi obyvateli České republiky}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Faculty of Economics. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/nyo4ub/.
Jak správně citovat práci
NEJEDLÁ, Žaneta. Vnímání Krušnohoří jako destinace cestovního ruchu mezi obyvateli České republiky. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Tourism / Tourism
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
Adéla Zemánková -
Management a marketing Třebíč Nuclears
Richard Sázavský -
Vliv digitálního věku na management a marketing sportovního klubu SK Slavia Praha
Marek Novotný -
Management a marketing boxerských klubů Severomoravské oblasti
Nika Tótová -
Management a marketing fotbalového klubu SK Líšeň
Marko Pavkeje -
Management a marketing neziskové organizace BK Frýdek Místek
Tereza Vojkovská -
Marketing a management mezinárodní sportovní akce
Ondřej Karlovský -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová
Názov
Vložil
Vložené
Práva