Klíčové faktory úspěchu společnosti Inditex S.A. – Denisa Lachová
Denisa Lachová
Master's thesis
Klíčové faktory úspěchu společnosti Inditex S.A.
Key success factors of the company Inditex S.A.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá identifikací a analýzou klíčových faktorů úspěchu společnosti Inditex S.A. Jako výzkumná metoda byla zvolena případová studie, která analyzuje okolnosti vzniku společnosti, její mezinárodní expanzi, skutečnosti vedoucí k dosažení dominantní pozice Inditexu v oděvním průmyslu a vliv udržitelnosti na produkci skupiny Inditex. První kapitola se věnuje popisu vhodnosti volby případové …moreAbstract:
The Master's thesis deals with the identification and analysis of key success factors of the multinational clothing group Inditex S.A. A case study has been chosen as a suitable research method to analyse the circumstances leading to the establishment of the company, its international expansion, the factors contributing to Inditex's dominant position in the clothing industry and the impact of sustainability …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 8. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72594
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2018
- Supervisor: Květa Olšanová
- Reader: Tomáš Hejsler
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72594
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Analýza marketingové strategie společnosti Inditex
Ekaterina Butkareva -
Analýza marketingovej stratégie firmy Inditex a jej komparácia na španielskom a českom trhu
Katarína Kňazeová -
Analýza společnosti Inditex a její působení na zahraničních trzích
Alena Vébrová -
Business Ethics and Corporate Social Responsibility in the Fashion Industry: Zara Case Study
Quynh Chau Nguyen -
Branding and Brand Strategy: The Case Study of Zara
Rusudan Gaprindashvili -
trategy of Fast Fashion Retailers in the Czech Republic - A Case Study Analysis of Three Chosen Retailers
Hana Kučmašová -
Analýza marketingové strategie společnosti Inditex
Ekaterina Butkareva -
Analýza marketingovej stratégie firmy Inditex a jej komparácia na španielskom a českom trhu
Katarína Kňazeová