Analýza faktorů ovlivňujících výběr obchodního řetězce – Jakub Rozsíval
Jakub Rozsíval
Bakalářská práce
Analýza faktorů ovlivňujících výběr obchodního řetězce
Analysis of Factors Influencing the Chain Store Choice
Anotace:
Téma bakalářské práce je "Analýza faktorů ovlivňující výběr obchodního řetězce." Cílem je zjistit, které faktory ovlivňují spotřebitele u výběru obchodního řetězce. Práce je zaměřena na maloobchodní síť Hruška. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části se popisuje nákupní chování a prostředí maloobchodní sítě Hruška. V praktické části je analýza výsledků z dotazníkového …víceAbstract:
The topic of this thesis is the "Analysis of the Factors, that Influencing the Choice of Store". The aim is to identify which factors influence consumer choice at a chain store.The work is focused on retail network Hruška. The work is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical partis customer behaviour and enviroment of retail network Hruška. In the practical part of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102567
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
- Vedoucí: Miluše Hluchníková
- Oponent: Petra Krbová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vliv přístupu obchodních řetězců ke společenské odpovědnosti firem na nákupní chování zákazníků
Lukáš Kondler -
Vliv CSR aktivit potravinových řetězců na nákupní chování mileniálů
Veronika Křížková -
Marketingové aktivity retailerů a jejich vliv na nákupní chování zákazníka
Soňa Krejcárková -
Mobilní aplikace obchodních řetězců a jejich vliv na nákupní chování spotřebitele
Michaela Móroczová -
Věrnostní programy a nákupní chování zákazníků vybraných maloobchodních řetězců potravin
Tomáš Vejrosta -
Analýza komparace in-store komunikace v hypermarketech retailingových řetězců Albert a Kaufland a její vliv na nákupní chování
František Kuděj -
Vliv privátních značek na nákupní chování spotřebitele generace Z
Tereza Bagarová -
Nákupní chování vybraných skupin obyvatel města Tachova
Kateřina AUBRECHTOVÁ