Využití POP prostředků ve vybrané maloobchodní jednotce – Lucie RINGELOVÁ
Lucie RINGELOVÁ
Bachelor's thesis
Využití POP prostředků ve vybrané maloobchodní jednotce
The Application of the POP tools in the chosen retail unit
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je Využití POP prostředků ve vybrané maloobchodní jednotce. Hlavním cílem bylo zhodnotit využití POP prostředků ve vybrané maloobchodní jednotce. Vybranou maloobchodní jednotkou byl Albert. Dílčími cíli bylo zjištění znalosti pojmu POP prostředky, zhodnocení zda spotřebitelé vnímají POP prostředky v maloobchodních prodejnách a zda na ně působí. Dále zjištění, které POP …moreAbstract:
Topic of this thesis is The Application of the POP tools in the chosen retail unit. Primary objective was to evaluate the use of resources in the selected POP retail unit. Selected retail unit was Albert. Secondary objectives were to determine the knowledge of the concept of POP means assessment whether consumers perceive POP devices in retail stores, and whether they operate. Furthermore, the finding …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2014
Accessible from:: 30. 4. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Bc. Alena Srbová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RINGELOVÁ, Lucie. \textit{Využití POP prostředků ve vybrané maloobchodní jednotce}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2014. Available from: https://theses.cz/id/nz5yb0/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
RINGELOVÁ, Lucie. Využití POP prostředků ve vybrané maloobchodní jednotce. Č. Bud., 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Posouzení nákupní atmosféry vybraných prodejen obchodních řetězců Albert a Billa
Martin Šarlovský -
Využití POP prostředků ve vybrané maloobchodní jednotce
Aneta JANČUROVÁ -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Veronika Tůmová -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Marcela Cupáková -
Využití POP prostředků ve vybrané maloobchodní jednotce
Aneta JANČUROVÁ -
Marketingová komunikace festivalu Pop Messe
Vít Dynka -
POP komunikace v obchodě ČR
Michaela Sojáková -
Analýza inzertního potenciálu časopisu Rock&Pop
Viet Hung Nguyen
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights