Budování osobní značky v online prostředí – Bc. Recmanová Recmanová
Bc. Recmanová Recmanová
Diplomová práce
Budování osobní značky v online prostředí
Personal brand building in online environment
Anotace:
Cílem této diplomové práce je navržení modelu, jak tvořit osobní značku online, na základě rozhovorů s lidmi, kteří svou značku online již vybudovali a na základě jejich doporučení. Tohoto cíle je dosaženo sestavením teoretického modelu a jeho zhodnocením prostřednictvím kvalitativního výzkumu ve formě expertních rozhovorů. V první kapitole jsou představeny základní teoretické pojmy spjaté s danou …víceAbstract:
The aim of this thesis is to design a model of how to create a personal brand online, based on interviews with people who have already built their brand online and based on their recommendations. This goal is achieved by compiling a theoretical model and its evaluation through qualitative research in the form of expert interviews. The first chapter introduces the basic theoretical concepts related …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/hxe9c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Ivo Toman-Budování osobní značky
Václav Otáhal -
Strategie budování osobní značky pro začínající podnikatele
Anna Žišková -
Budování osobní značky obsahového tvůrce v digitálním prostředí
David Albrecht -
Návrh strategie pro budování osobní značky v on-line marketingu
Vendula Hrabinová -
Budování osobní značky na sociálních sítích
Jakub Vích -
Budování osobní značky fotografky Zachytila
Eliška Jordánová -
Marketing na sociálních sítích – budování osobní značky
Adam Hanka -
Budování osobní značky seberozvojového influencera v digitálním prostředí
Hana Trávníčková