Budování osobní značky v online prostředí – Bc. Recmanová Recmanová
Bc. Recmanová Recmanová
Master's thesis
Budování osobní značky v online prostředí
Personal brand building in online environment
Abstract:
Cílem této diplomové práce je navržení modelu, jak tvořit osobní značku online, na základě rozhovorů s lidmi, kteří svou značku online již vybudovali a na základě jejich doporučení. Tohoto cíle je dosaženo sestavením teoretického modelu a jeho zhodnocením prostřednictvím kvalitativního výzkumu ve formě expertních rozhovorů. V první kapitole jsou představeny základní teoretické pojmy spjaté s danou …moreAbstract:
The aim of this thesis is to design a model of how to create a personal brand online, based on interviews with people who have already built their brand online and based on their recommendations. This goal is achieved by compiling a theoretical model and its evaluation through qualitative research in the form of expert interviews. The first chapter introduces the basic theoretical concepts related …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2022
Identifier:
https://is.slu.cz/th/hxe9c/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RECMANOVÁ, Recmanová. \textit{Budování osobní značky v online prostředí}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2022. Available from: https://theses.cz/id/nzf47v/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Ivo Toman-Budování osobní značky
Václav Otáhal -
Strategie budování osobní značky pro začínající podnikatele
Anna Žišková -
Budování osobní značky obsahového tvůrce v digitálním prostředí
David Albrecht -
Návrh strategie pro budování osobní značky v on-line marketingu
Vendula Hrabinová -
Budování osobní značky na sociálních sítích
Jakub Vích -
Budování osobní značky fotografky Zachytila
Eliška Jordánová -
Marketing na sociálních sítích – budování osobní značky
Adam Hanka -
Budování osobní značky seberozvojového influencera v digitálním prostředí
Hana Trávníčková