Bc. Recmanová Recmanová

Master's thesis

Budování osobní značky v online prostředí

Personal brand building in online environment
Abstract:
Cílem této diplomové práce je navržení modelu, jak tvořit osobní značku online, na základě rozhovorů s lidmi, kteří svou značku online již vybudovali a na základě jejich doporučení. Tohoto cíle je dosaženo sestavením teoretického modelu a jeho zhodnocením prostřednictvím kvalitativního výzkumu ve formě expertních rozhovorů. V první kapitole jsou představeny základní teoretické pojmy spjaté s danou …more
Abstract:
The aim of this thesis is to design a model of how to create a personal brand online, based on interviews with people who have already built their brand online and based on their recommendations. This goal is achieved by compiling a theoretical model and its evaluation through qualitative research in the form of expert interviews. The first chapter introduces the basic theoretical concepts related …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management