Bc. Tereza Svobodová
Diplomová práce
Ekonomická analýza podniku
Economic analysis of the company
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce „Ekonomická analýza podniku“ je charakteristika hlavních metod ekonomické analýzy, jejich aplikace na konkrétní společnost, identifikace slabých stránek a návrh doporučení pro jejich odstranění. Práce je rozdělena na dvě částí, teoretickou a praktickou. Teoretická část práce je zaměřena na literární rešerši a vymezení pojmů ekonomické analýzy. V praktické části jsou zjištěné …víceAbstract:
The main goal of the thesis "Economic Analysis of the Company" is to describe the main methods of economic analysis, their application to the specific company, identifying weaknesses and proposing recommendations for their elimination. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part is focused on literary research and definition of concepts of economic analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/n6p0v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2019
- Vedoucí: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
- Oponent: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Analysis of competition in the life sciences industry and strategies to lead in high growth markets
Katarína Suchoňová