Bc. Tomáš Hrma
Master's thesis
Marketingový plán vybrané společnosti
Marketing plan of selected company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tvorbou marketingového plánu, pro začínající podnik v oblasti pohostinství, a navrhuje marketingovou strategii pro začáteční fungování podniku. Hlavním cílem práce je vypracovat marketingový plán podniku. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. První část Analýza a zhodnocení pramenů a literatury se věnuje marketingu služeb a trendům v oblasti pohostinství. Dále marketingovému …moreAbstract:
Diploma thesis deals with the creation of a marketing plan for a start-up enterprise in the hospitality industry and proposes a marketing strategy for the start-up of the company. The main goal of this diploma thesis is to develop a marketing plan for the company.. The thesis is divided into two main parts. The first part of the analysis and evaluation of sources and literature deals with marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/s6udo/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2019
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová