Marketingový plán vybrané společnosti – Bc. Tomáš Hrma
Bc. Tomáš Hrma
Diplomová práce
Marketingový plán vybrané společnosti
Marketing plan of selected company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tvorbou marketingového plánu, pro začínající podnik v oblasti pohostinství, a navrhuje marketingovou strategii pro začáteční fungování podniku. Hlavním cílem práce je vypracovat marketingový plán podniku. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. První část Analýza a zhodnocení pramenů a literatury se věnuje marketingu služeb a trendům v oblasti pohostinství. Dále marketingovému …víceAbstract:
Diploma thesis deals with the creation of a marketing plan for a start-up enterprise in the hospitality industry and proposes a marketing strategy for the start-up of the company. The main goal of this diploma thesis is to develop a marketing plan for the company.. The thesis is divided into two main parts. The first part of the analysis and evaluation of sources and literature deals with marketing …víceKlíčová slova
Marketing marketingový plán pohostinství marketingová strategie reklama služby podnik.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/s6udo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová