Rozvoj počátečního čtení dítěte preprimárního věku – Eva VALOVÁ
Eva VALOVÁ
Bakalářská práce
Rozvoj počátečního čtení dítěte preprimárního věku
Development of an initial reading of pre-primary age children
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jakým způsobem je rozvíjena předčtenářská gramotnost u dětí předškolního věku. Teoretická část se zaměřuje na charakteristiku dítěte předškolního věku, předškolní vzdělávání či čtenářskou gramotnost. Hlavně se snaží osvětlit rozvoj počátečního čtení u dětí předškolního věku. Praktická část je formulována empirickým výzkumem, jehož úkolem je zjistit a popsat didaktickou …víceAbstract:
The aim of this thesis is to determine how the developed literacy in preschool children. In the theoretical part focuses on the characterization of pre-school age children, preschool education and literacy. Mainly I try to shed light on the development of initial reading skills in preschool children. In the practical part of my task was to identify and describe the didactic work of six teachers from …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2013
Zveřejnit od: 5. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Marie Švrčková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VALOVÁ, Eva. Rozvoj počátečního čtení dítěte preprimárního věku. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Edukační aktivity v mateřské škole podporující rozvoj počátečního čtení a psaní u dětí předškolního věku
Klára MALÉŘOVÁ -
Masmédia a rozvoj počátečního čtení u dětí předškolního věku
Zuzana GALATÍKOVÁ -
Úspěšnost žáků s odkladem povinné školní docházky v oblasti rozvoje počátečního čtení a psaní
Kateřina Dolejšová -
Strategie k rozvoji předpokladů pro výuku počátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Hana Hadrabová -
Rozvoj počátečního čtení dítěte preprimárního věku
Pavla SZUSCIKOVÁ -
Rozvoj počátečního čtení dítěte preprimárního věku
Alena TISOŇOVÁ -
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková -
Čtenářská pregramotnost ve třídách dvouletých a tříletých dětí
Lucie MÍCHALOVÁ