VORLÍČKOVÁ, Veronika. \textit{Event marketing jako specifický reklamní fenomén}. Online. Bakalářská práce. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/nzxzn5/.
VORLÍČKOVÁ, Veronika. <i>Event marketing jako specifický reklamní fenomén</i>. Online. Bakalářská práce. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/nzxzn5/.
VORLÍČKOVÁ, Veronika. Event marketing jako specifický reklamní fenomén. Online. Bakalářská práce. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/nzxzn5/.
@misc{Vorlickova2017thesis,
AUTHOR = "Vorlíčková, Veronika",
TITLE = "Event marketing jako specifický reklamní fenomén [online]",
YEAR = "2017 [cit. 2024-09-27]",
TYPE = "Bakalářská práce",
SCHOOL = "Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.Praha",
NOTE = "SUPERVISOR: Radek Jaroš",
URL = "https://theses.cz/id/nzxzn5/",
}
@misc{Vorlickova2017thesis,
AUTHOR = {Vorlíčková, Veronika},
TITLE = {Event marketing jako specifický reklamní fenomén},
YEAR = {2017},
TYPE = {Bakalářská práce},
INSTITUTION = {Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.},
LOCATION = {Praha},
SUPERVISOR = {Radek Jaroš},
URL = {https://theses.cz/id/nzxzn5/},
URL_DATE = {2024-09-27},
}
{{Citace kvalifikační práce
| příjmení = Vorlíčková
| jméno = Veronika
| instituce = Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.
| titul = Event marketing jako specifický reklamní fenomén
| url = https://theses.cz/id/nzxzn5/
| typ práce = Bakalářská práce
| vedoucí = Radek Jaroš
| rok = 2017
| počet stran =
| strany =
| citace = 2024-09-27
| poznámka =
| jazyk =
}}