Návrh online marketingové kampaně pro akvizici nových zaměstnanců vybrané organizace – Bc. Petr POLANSKÝ
Bc. Petr POLANSKÝ
Master's thesis
Návrh online marketingové kampaně pro akvizici nových zaměstnanců vybrané organizace
The proposal of online marketing campaign to get a new employees for selected organization
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku online marketingové strategie ve vztahu k personálnímu marketingu. Cílem práce je navržení marketingové kampaně v online prostředí pro akvizici nových zaměstnanců vybrané firmy. Kampaň je navržena na konkrétní pracovní pozici "Konzultant IT" kombinací různých forem online marketingových nástrojů, zahrnující PPC kampaně, sociální sítě a webovou prezentaci …moreAbstract:
The thesis is focused on the issue of creating an online marketing strategy in the area of personal marketing. The aim of the thesis is to design a marketing campaign in the online environment for the acquisition of new employees for the selected company. The campaign is designed for a specific IT Consultant position, and combines various forms of online marketing tools, including PPC campaigns, social …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Petrtyl, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POLANSKÝ, Petr. \textit{Návrh online marketingové kampaně pro akvizici nových zaměstnanců vybrané organizace}. Online. Master's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/o01xwc/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
POLANSKÝ, Petr. Návrh online marketingové kampaně pro akvizici nových zaměstnanců vybrané organizace. Plzeň, 2019. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Personální marketing vybrané organizace
Reiterová Reiterová -
Personální marketing a trendy výběru zaměstnanců ve veřejné správě
Veronika Čermáková -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Personální marketing a jeho uplatnění v hotelnictví
Klára Stěhulová -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová -
Personální marketing podniku
Libuše Benešová -
Personální marketing (vybraného podniku)
Martina Pivoňková -
Online marketing a vánoční kampaň retailera
Jan Kodad