Mgr. Martina Klímová, Ph.D.

Disertační práce

Diagnostická kompetence a diagnostické metody učitelů základní školy

Diagnostic Competency and Diagnostic Methods of Teachers at Primary School
Anotace:
S nástupem nových edukačních a inovativních trendů ve výchově a vzdělávání (Rámcové vzdělávací programy) a jejich implementaci do výuky základních škol se do popředí opět dostává pedagogická diagnostika jako teoretická i praktická disciplína, která má za úkol poskytovat učitelům potřebné nástroje k diagnostice dítěte a přípravě takového vzdělávacího obsahu, který umožní maximální rozvoj jejich žáků …více
Abstract:
This dissertation investigated teachers diagnostic competence at primary school level. It paid attention to various models of teachers diagnostic competence and its theoretical background. The work researched the link between teachers pedagogic knowledge and their teaching experiences. The dissertation used a questionnaire that investigated the main teaching methods applied in a classroom in order …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 8. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 9. 2007
  • Vedoucí: doc. PhDr. Stanislav Střelec, CSc.
  • Oponent: doc. PhDr. Tomáš Svatoš, Ph.D., doc. PaedDr. Marcela Musilová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta