Edita Kabíčková

Diplomová práce

Značka jako životní styl

The brand as a way of life
Anotace:
Tato diplomová práce shromažďuje informace týkající se konkrétní obchodní značky a jejího působení na českém trhu. Podrobnou analýzou společnosti Quiksilver, její image a marketingové komunikace si práce klade za úkol zjistit, jak důležité je vytvořit kvalitní značku a kam až mohou sahat hranice dnešního marketingu. Součástí práce je analýza image společnosti a marketingových nástrojů, které firma …více
Abstract:
This thesis collects the information about concrete trademark and its marketing activities. By using the detailed analysis of Quiksilver Company its image and marketing communication the thesis indicates the importance of building a strong brand and shows how far can marketing goes. It includes analysis of the company´s image and marketing tools used by Quiksilver, through available documents and questionnaire …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2016
  • Vedoucí: Eva Kašparová
  • Oponent: Bohumil Urban

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50718

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management