Edita Kabíčková

Master's thesis

Značka jako životní styl

The brand as a way of life
Abstract:
Tato diplomová práce shromažďuje informace týkající se konkrétní obchodní značky a jejího působení na českém trhu. Podrobnou analýzou společnosti Quiksilver, její image a marketingové komunikace si práce klade za úkol zjistit, jak důležité je vytvořit kvalitní značku a kam až mohou sahat hranice dnešního marketingu. Součástí práce je analýza image společnosti a marketingových nástrojů, které firma …more
Abstract:
This thesis collects the information about concrete trademark and its marketing activities. By using the detailed analysis of Quiksilver Company its image and marketing communication the thesis indicates the importance of building a strong brand and shows how far can marketing goes. It includes analysis of the company´s image and marketing tools used by Quiksilver, through available documents and questionnaire …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 11. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2016
  • Supervisor: Eva Kašparová
  • Reader: Bohumil Urban

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50718

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management