Mgr. Lukáš Meduna
Bakalářská práce
Vizuální styl agentury G-Art
G-Art's Corporate Identity
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vytvořit jednotný vizuální styl hudební agentuře, navrhnout internetovou prezentaci a popsat pravidla, která je nutno při návrhu dodržovat.Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to create a corporate identity for a music agency, to design a website and to describe which rules must be observed.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hz9om/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2008
- Vedoucí: Mgr. Lucie Wessely
- Oponent: doc. Mgr. Vítězslav Švalbach
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Corporate identity design pro grafickou platformu Graphico
Jakub Kněžínek -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Corporate identity, design manual
Hana Škvařilová -
Corporate identity Uměleckého centra Univerzity Palackého v Olomouci
Lenka HOVĚZÁKOVÁ -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Corporate Identity Design
Petra Železná -
Corporate identity design Galerie města Třince
Jana Kaufmanová -
Corporate identity pro firmu Original
David Šauer