Multimediální propagace společnost – Miroslav Janek
Miroslav Janek
Bakalářská práce
Multimediální propagace společnost
The Multimedia Propagation of a Company
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o využití multimédií, jako nástroje propagace společnosti. V teoretické části jsou popsány základní postupy vytvoření multimediálního díla, komuni-kace s veřejností, vysvětleny jsou základní pojmy z oblasti multimédií a popis jednotlivých technik. V poslední části je zmíněn marketing a prvky komunikačního mixu, které jsou důležité při plánování reklamní kampaně. Praktická …víceAbstract:
This bachelor thesis deal with the use of media in promotion of the company. The theoreti-cal part describes the basic procedures for creating multimedia works, communications with the public, also explained the basic concepts of multimedia and description of indi-vidual techniques. The last part is mentioned marketing and communications mix elements which are important in planning the campaign. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 8. 2015
Zveřejnit od: 28. 8. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Janek, Miroslav. Multimediální propagace společnost. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.8.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 8. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační technologie v administrativě
Práce na příbuzné téma
-
Rekonstrukce historických propagačních materiálů Tomáše Bati
Nela Svačinová -
Porovnání grafických programů pro úpravu fotografií a tvorbu propagačních materiálů
Patrik Hácha -
Písmo a grafika
Kateřina Karásková -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Viktorie Genzerová -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
Propagace a reklama Squash centra Třinec
Kateřina Poláková -
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Psychologické aspekty marketingové propagace v televizní reklamě
Eva Tomanová