Miroslav Janek
Bachelor's thesis
Multimediální propagace společnost
The Multimedia Propagation of a Company
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o využití multimédií, jako nástroje propagace společnosti. V teoretické části jsou popsány základní postupy vytvoření multimediálního díla, komuni-kace s veřejností, vysvětleny jsou základní pojmy z oblasti multimédií a popis jednotlivých technik. V poslední části je zmíněn marketing a prvky komunikačního mixu, které jsou důležité při plánování reklamní kampaně. Praktická …moreAbstract:
This bachelor thesis deal with the use of media in promotion of the company. The theoreti-cal part describes the basic procedures for creating multimedia works, communications with the public, also explained the basic concepts of multimedia and description of indi-vidual techniques. The last part is mentioned marketing and communications mix elements which are important in planning the campaign. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 8. 2015
Accessible from:: 28. 8. 2015
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Janek, Miroslav. Multimediální propagace společnost. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.8.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 28. 8. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsBachelor programme / field:
Engineering Informatics / Information technologies in administration
Theses on a related topic
-
Rekonstrukce historických propagačních materiálů Tomáše Bati
Nela Svačinová -
Porovnání grafických programů pro úpravu fotografií a tvorbu propagačních materiálů
Patrik Hácha -
Písmo a grafika
Kateřina Karásková -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Viktorie Genzerová -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
Propagace a reklama Squash centra Třinec
Kateřina Poláková -
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Psychologické aspekty marketingové propagace v televizní reklamě
Eva Tomanová